Seminars CUSTOMER EXPERIENCE TRAINING “You’ve got to start with the customer experience and work back toward the technology– not the other way around.” (Steve Jobs) Uit nationaal en internationaal onderzoek, onder 1500 vrouwen, blijkt dat de afgelopen jaren het aantal klanten in de salon, de bezoek frequentie en de gemiddelde besteding zijn gedaald. Het onderzoek laat zien dat er op diverse punten een ontevreden gevoel is onder de consument. Daarnaast is de wereld veranderd… waar de vrouw voorheen nog naar de salon ging voor een ontspannen moment is die rol grotendeels opgeëist door spa’s en nailbars. Tevens besteedt de vrouw ook meer aan b.v. een rolf/">viktor-rolf/">parfumerie en mobiele tools waardoor dit indirecte concurrenten zijn geworden. Customer Experience is een business programma wat u helpt met het verhogen van de consumentenbeleving in uw salon. Hierdoor creëert u loyalere consumenten en meer omzet. Of u nu net gestart bent met uw eigen salon, of al heel lang saloneigenaar bent, deze training zal u helpen om de beleving van uw consumenten te vernieuwen. Creëer een nieuwe strategie en maak het salonbezoek van uw consumenten tot een ware belevenis. AGENDA: 10.00-17.00 LOKATIE: Studio op het hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch of op lokatie bij u in de buurt. 37 Pagina 36

Pagina 38

Scoor meer met een webwinkel in uw archief. Velen gingen u voor en publiceerden catalogi online.

Educatie Programma 2017/2018 Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication